המדריך השלם לקריאה ופענוח אק"ג

לומדים איך לקרוא ולפענח אק"ג בצורה יעילה ומקצועית תוך 7 שיעורים

לומדים פענוח וקריאת אקג

לומדים איך לקרוא ולפענח אק"ג בצורה יעילה ומקצועית תוך 7 שיעורים

549 רשומים

4.9

(141 ביקורות)

קהל יעד

מרצה הקורס – שגיא צברי

קצת על הקורס

קורס פענוח אק"ג הנבנה במשך שנה שלימה, שמסכם את כל מה שצריך לדעת בקריאת אק"ג – החל מהבסיס, הפרעות קצב ואיסכמיה ואוטם שריר הלב.
הקורס בנוי בצורה ידידותית ופשוטה עם המון שאלות תרגול ואנימציות מקוריות התורמות להבנת החומר.

יתרונות הקורס

חשיבות קריאת אק"ג

אנחנו מאמינים בלב שלם שקריאת אק"ג תעשה אתכם/ן אנשי מקצוע טובים יותר.
הקורס לא רק ילמד אתכם לקרוא אק"ג "על הנייר", אלא ילמד אתכם גם לקשר בין המחלות השונות.
ניתן לדעת על מצבים קליניים שונים המתבטאים בנייר האק"ג – חום, תסחיף ריאתי, חולשה, סחרחורות, מצבי חוסר הכרה, דלקת בקרום הלב, איסכמיה לבבית ועוד.

אופן הלימוד

הקורס מועבר ב 2 שיטות

שיעורים ב ZOOM

לומדים ב LIVE בשעות הערב

שיעורים מוקלטים

צפו בזמנכם הפנוי בקורס הדיגיטלי

מבנה הקורס המלא

7 שיעורים כולל 217 שאלות תרגול עם תשובות מפורטות.
בנוסף קיים קובץ PDF להורדה המכיל בתוכו את כל הקורס

שיעור 1 – מבוא לאק"ג

שיעור 2 – הפרעות קצב מהסינוס

שיעור 3 – הפרעות קצב מהעליות מהצומת

שיעור 4 – הפרעות קצב מהחדרים

שיעור 5 – חסמי הולכה

שיעור 6 – הפרעות נוספות

שיעור 7 – איסכמיה ואוטם באק"ג

שיעור 8 (בונוס) – טיפים וטעויות נפוצות בקריאת אק"ג

הצצה אל תוך הקורס

הצצה אל תוך התרגול

בין לקוחותינו

יוצר הקורס

היי נעים מאוד, שמי שגיא צברי.
סיימתי את לימודי הסיעוד בשנת 2016, עבדתי 5 שנים במחלקה הפנימית וכיום אני עובד ביחידת טיפול נמרץ בבית חולים הדסה בירושלים.
בשנת 2020 סיימתי קורס על בסיסי בטיפול נמרץ.
בנוסף לעבודה בבית חולים אני מרצה ומתרגל בבית הסיעוד לסיעוד במכון לב בנושאים שונים – רפואה דחופה, כירורגיה, פרמקולוגיה, יסודות הסיעוד.
בזמני הפנוי אני גם עושה משמרות במד"א בתור פאראמדיק במרחב איילון.
אשמח לענות על כל שאלה הקשורה לקורסים הנמצאים באתר.
למידה מהנה ומועילה!

חוות דעת מאנשים שרכשו את הקורס

ד"ר יצחק יאטצה
Read More
קורס אקג מעולה אני רופא משפחה ואני לא זוכר שלמדתי חומר ברור ומהנה כמו הקורס הזה ישר כוח.
אנה כעביה
Read More
זה היה מושלם. באמת. ההסבר על כל נושא היה מפורט שקשה לא להבין את זה. לשמוע את ההסבר ותוך כדי לראות את האנימציה על כל הפרעה, לראות איך זה באמת בא לידי ביטוי בלב זה מצוין, זה מלמד המון ומטמיע את המידע. הקורס לא רק כלל סימנים על כל הפרעה ומה לחפש באקג בשביל לאבחן כל הפרעה, אלא גם כלל הסבר למה הסימן הזה יופיע באקע בהפרעה הזו ספציפית. כאשר מלמדים אותך על ה- "למה" אתה מבין את ה- "איך" . אמיתי, הקורס היה מעשיר ועתיר במידע שהלוואי והיו מלמדים כך במכללות ובאוניברסיטאות בקמצועות הבריאות.
חואיטה גיהאן
Read More
הקורס מאוד מעיל ומלמד אני חושבת שכך צריך ללמד אותו כי שיטת ההעברה והשקפים ממש ברורים במהלך הזום הצטרף אלי גם בעלי אשר הוא לא קשור לתחום הבריאות בכלל ושמע על ההפרעות קצב וממש עניין אותו ואכן איבחנו ממה הוא סובל לפי סימפטומים וכבר עשינו איבלציה בפוריה
יעל לוברסקי
Read More
קורס בנוי היטב. נושאים חולקו כך שקל לקלוט את החומר. זמן הלמידה היה נוח. שגיא דאג להעביר כל שיעור בצורה מעניינת , קלילה ומובנת. יתרון נוסף שההרצאות היו זמינות ואפשר לחזור על החומר.. אהבתי מאד שיש בוחן אחרי כל נושא שלמדנו ממליצה בחום לעבור את הקורס!
ד"ר מוחמד רבאח
Read More
קורס ברמה מאוד גבוהה, נותן הסבר ישיר עוזר מאוד. בנוסף יש הרבה תרגילים, משפר ועוזר לקריאת אקג בצורה נכונה
חסן אבו גנב
Read More
קורס מעניין למדתי המון זה מעולה שיש הקלטה לשעורים ואפשר לצפות אחרי זה בשעור
עידן טאוב
Read More
נהנתי מאוד, דרך ההגשה, התכנים המקצועיים, חומר מעניין, זה שהכול מוקלט זה גם בונוס
זינב אכרם גבן
Read More
היה יעיל מאוד וקיבלנו מידע ברמה גבוהה.
רוני קוזיאשוילי
Read More
נרשמתי לקורס אק"ג לאחר רקע בנושא... הקורס היה מתומצת בצורה יפה ומקצועית !!! בהחלט עשה לי סדר בכל מה שלמדתי עד כה.. ממליץ מאוד לכלל העוסקים ברפואה... ואף יש ספר שתאר את כל ההפרעות קצב בצורה מקצועית ועניינית !!! תודה לך שגיא 🙂
מייסאא עטא
Read More
הקורס היה ממש יעיל לי כאחות .. הצגת המידע היתה קלה וברורה מאוד.. התמונות היו הדבר הכי טוב לדעתי כי הן יאפשרו לסטודנתים לראות בדיוק על מה מדובר ומה קורה בלב ..
תפארת גולדפרד
Read More
הקורס מעולה. אוהבת את צורת ההוראה שלך עוד משנה א' שלי.. למרות הפרעות הקשב שלי מוצאת את עצמי מבינה את הקורס, לצערי לא לגמרי מפנימה עד הסוף (ולכן אני לא מתקדמת איתו כ"כ..) קורס מצויין, המלצתי עליו לחובשות וסטודנטיות לסיעוד. תצליח!
כאמל חזבון
Read More
היי שגיא , למרות שלא נכנסתי פעמים רבות לקורס הממוחשב ממחסור בזמן , במה שראיתי ההרצאות בנויות ברמה מצויינת אשר תואמת כל הקהל מבחינת ותק ( לא רק סטודנטים) נקודה למחשבה אם תרצה להוסיף עוד שיעור על פיסיולוגיה של הלב כהקדמה . הסרטונים ברורים ובקצב תואם השקפים מעוצבים יפה מאוד . תנסה להרחיב את הקורס מעבר לאתר NURSEONLINE בהצלחה
רני ויינר
Read More
שלום שגיא, אני פיזיותרפיסט ופיזיולוג ורציתי לחזק את הידע שלי בקריאת אק"ג. הקורס ברור, מתודי, ונותן מענה ברור להבנה בסיסית בתחום. כל הכבוד על העבודה היפה!
שרה סופר
Read More
קורס מעולה !!!!לכל מי שתהה מה אומר הסטריפ הזה ליד מיטת החולה …מה מצבו ??איך ניגשים בכלל לקריאת התרשים ולפענוח הגלים המוזרים האחו ?אז …זה המקום !!הסבר ברור ..רהוט….ומובן …מגשר על כל הקשיים בפענוח שנתקלתם בהם !!שאפו ענק -ולא פחות חשוב יחסיי אינוש וזמינות למענה עם המון סבלנות והבנה …יישר כוח ..מומלץ בחום .
נתי הלוי
Read More
מר שגיא צברי שלום, בראשית דברי אני רוצה להודות לך על קורס פענוח א.ק.ג. שהעברת בטוב טעם, בהסבר ברור המתאים גם לסטודנט מתחיל ללא רקע אנטומי ופיזיולוגי של הלב וגם לסטודנטים עם רקע מתקדם וידע בסיסי בא.ק.ג. הידע העשיר שלך הן התאורטי והן המעשי בקרדיולוגיה הינו מדהים, ונוכחתי שאתה לא מרצה שמדקלם חומר, אלא חי את הנושא מידי יום. המצגת היפיפיה שכתובה בשפה ברורה ומקצועית, וההמחשות של פעימות הלב וההולכה החשמלית שהתאימה לכל סוג של הפרעת קצב, הוסיפה הרבה בהבנת החומר וכידוע "תמונה אחת שווה אלף מילים". אתר הקורס המכיל בתוכו מידע רב והכולל מצגות, הקלטות שיעורי הקורס ובחנים בכל הנושאים, היו לי לעזר רב בחזרה על החומר הנלמד, כמו כן הזמינות של האתר לסטודנטים גם בסיום הקורס ולכל החיים הינה מתנת זהב שאינה בנמצאת בלימודי אקדמיה באוניברסיטאות. כבוגר תואר ראשון BA בחינוך וחברה, קורס דירקטורים מתקדמים, קורס מינהל שילטון מקומי, קורס פיקוד ושליטה במד"א ועוד, הכרתי הרבה מרצים שהעבירו הרצאות ומצגות, אולם לא בשפה ברורה ובידע מעשי ומקצועי כשלך. ולסיום, כמתנדב במד"א מעל 30 שנה כחובש בכיר ונהג אט"ן, אני ממליץ בחום על הקורס לכל מי שמתעסק בהצלת חיים. תודה רבה מכל הלב !! נ. הלוי
עמרם סימוני
Read More
הקורס מעולה ועוזר לי מאוד במהלך הסמסטר הנוכחי מבחינת ממשק הכול עובד חלק, הסירטונים וההסברים ברורים ופשוטים האנימציות- עוזרות מאוד להבנה! אחד היתרונות הגדולים של הקורס וערך מוסף שלו (עזר לי מאוד להבין מה בדיוק קורה) באחד הבחנים ישנה שאלה שהבחון נותן לה 2 תשובות אפשרויות (מסמן את שתים כנכונות) משהו שהיה עוזר לי להבנה יותר זהו עניין זיהוי הגלים לפעמים זה מאוד מבלבל והיה עוזר אם היה הסבר על נושא זה דגשים וכאלו… עוד משהו נוסף הסבר על היכן בECG אמורים להיות גלים שלילים באופן תקין… וזהו 🙂 באופן כללי שוב הקורס מאוד טוב ומעשיר את הידע, עניין האנימציות מאוד עוזר להבנה ומייחד את הקורס לדעתי !
דניאל טסה
Read More
הקורס מעולה, מדוייק מאוד ומתיישב בול עם החומר הנלמד בכיתה! מוסבר לפרטי פרטים לאט וברור! מומלץ מאוד!!!
מרים סועאד
Read More
הקורס מדהים אני בהתחלה לפני שרשמתי לקורס הייתי מתלבטת אם לרשום או לא נכנסתי להדרכה ופשוט הרגשתי שהקורס מעניין ברמות
ניצן אהרונוף
Read More
הקורס מפורט בצורה טובה מאוד , החומר מובן והקל עליי להבין את החומר . מומלץ ביותר 👌
פדא עבד אלגני
Read More
ממוקד מטרה יעיל ברמות מהבסיס עד לרמה של על בסיסי מסודר לפי נושאים
דימה ורדה
Read More
קורס לעניין מוסיף מלמד מעשיר ביותר
מרוות דכוואר
Read More
הסבר מפורט וברור
אנה גמוב
Read More
הקורס מעולה. אפשר להוסיף יותר פירוט על ציר הלב (הכוונה אולי לתת דוגמאת אמת על מקרה של ציר לב מסוים) ועל איסכמיה/אוטם. הכל ברור ולעיניין! קורס מועיל מאוד! תודה רבה על העזרה עם השאלות ששלחתי ותודה על ההשקעה שלך!
איציק כוכב
Read More
הקורס מובנה בצורה ברורה ודידקטית. המרצה רהוט ,קשוב, ומקצועי מאוד. הקורס מקנה ידע משמעותי
יארה חרב
Read More
קורס יותר ממושלם .. מאוד מושקע ומובן לא הייתי מבקשת הסבר יותר ממה שיש פשוט פרפקט 👌🏻
שני כהן
Read More
קורס מעולה !!! עזר לי המון במבחן תוך כמה שיעורים הצלחתי לקרוא אקג ממליצה בחום !!
ג'רייס חזאן
Read More
עבודה מושלמת, עזר לי הרבה במבחן
תאופיק שחאדה
Read More
קורס מועיל מאד
רפי חלבי
Read More
הקורס מצויין אבל מבחינת חומר הוא ארוך צריך לקצר כל הרצה ולפרוס אותם ל10 הרצאות נגיד כך הסטודנט ישאר רענן בתור מישהוא שהוא דיסלקט היה לי מאוד קשה להשלים את הקורס
ריטה נעמה
Read More
מדהים
שרון ג'מל
Read More
הקורס מסביר על הפרעות קצב השונות מלמד לקרוא נכון א.ק.ג בתורה פשוטה וידידותית, לפני הקורס נורא חששתי מהנושא הזה אך לאחר שפניתי אל שגיא הנושא יושב לי בראש בצורה טובה מאוד ואני ממליץ בחום
לינא טיבי
Read More
קורס ממוקד מקצועי וממצא את מה שצריך
אפרת שנקר
Read More
קורס מעניין מאוד. סגר לי את הפינה לגבי הבנה ופענוח א.ק.ג. העברת בצורה ברורה מאוד
מעאלי עאסלה
Read More
מלמד ,הייתי ממליצה להוסיף תרגולים נוספים,מקרים עם אקג
כרמל
Read More
קורס מעולה עם הסברים מצויינים! עזר לי ממש בהבנה של עקרונות האק\"ג וההשקעה בקורס ניכרת מהדקה הראשונה של השיעור הראשון (:
עבד גבארין
Read More
מעולה
שרה גולובינסקי
Read More
הקורס של האקג מוסבר בצורה ברורה נעימה ומובנת
אירנה מורדוכייב
Read More
מאוד ברור ובשפה מאוד ברורה
אליטוב שלום
Read More
קורס מצויין, העברת את הקורס בצורה פשוטה וברורה מרוב שאהבתי את השיעורים שלך שלחתי סטודנטים לרכוש שיעורים שלך און ליין - כמו שהשיעורים שלך עזרו לי הם יכולים גם לעזור לאחרים!
אילנה ניזביצני
Read More
מאוד שמחתי שלקחתי את הקורס כי הבנתי דברים שאף אחד לא הצליח להסביר לי .זה נושא מאוד חשוב בעיני !ותודה אל הסברים ברורים ומובנים !ממליצה בחום לסטודנטים!
פאדי טנטורי
Read More
לגבי הסברים פשוטים ואנימציה מאוד עוזרת, הקורס מאוד עוזר למתחילים בעולם אק\"ג. והתרגולים והשאלות היו מאוד עוזרות. ברמה בסיסית הידע מתאים לכל רמה ובמיוחד למתחילים. אפשר גם היה להרחיב קצת יותר ולתת הסברים יותר עמוקים - כמו סגרבוסה, יותר פירוט על קליניקה של המטופל..כפרמדיק לעתיד חשוב מאוד להבין מה עובר על המטופל גם לפני שאני מחבר אקג . בתכלס הקורס נפלא ומומלץ. תודה רבה
צופיה דיקשטיין
Read More
הקורס מועבר בצורה ססגונית מענינת ברורה ופשוטה חומר מאד מורכב.
אולגה קרנצברג
Read More
חומר מועבר באופן ברור, ענייני ומעניין
זוהר כץ
Read More
קורס נהדר ברור ומלמד המון. הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו שהייתי שמח אם היית לו התייחסות זה כמה לידים צריך בשביל לאבחן לדוגמא בלוק או AF או PAC לא משנה מה כי נגיד בכל הפרק של הMI כן היית התייחסות אמרת שצריך 2 לידים לפחות. אז האם בהפרעות אחרות זה גם ככה או שמספיק ליד 1 בכל מקרה הקורס היה נהדר ונהנתי מכל רגע !!! תודה רבה לך
פרח יצחק
Read More
קורס מפורט ומקיף ההסברים פשוטים
אילון לנגפלד
Read More
קורס מעולה, מתאים גם למי שאין ידע בכלל באקג, מעשיר ומוסבר בפשטות.
רות בן נון
Read More
מפורט לפי נושאים ומתאים למתחילים בעתיד מקווה שיהיה יותר למתקדמים
רות בן נון
Read More
מפורט לפי נושאים ומתאים למתחילים בעתיד מקווה שיהיה יותר למתקדמים
שירה גז
Read More
הקורס מדהים! בנוי בצורה ברורה, הכל מועבר בצורה טובה, ההסברים מעולים וההבנה שלי בנושא השתפרה פלאים. תודה רבה! בהחלט ממליצה לכולם
ישראל סויסה
Read More
קורסים פשוט מעולים ומוסברים בצורה פשוטה ומובנת, האקג בפרט מחולק לשיעורים ושאלות באופן שעוזר לפענח, לזכור ולהבין את כל המצבים השונים, ממליץ ממש!
אלכס קפליאן
Read More
החומר הנ״ל הינו ריענון מצויין לחומר ואף מעמיק כמו כן מוסבר בפשטות ומאוד נוח ללמידה תודה רבה .
מתן נזרי
Read More
ממליץ בחום על קורס א ק ג , כאחד שרק מתעניין בנושא הלב ללא ידע מקדים ,הצלחתי להבין את משמעות קריאת האקג ולמדתי כיצד לפענח אותו,ממליץ לכל אחד שעובד בתחום או רק מתעניין לרכוש קורס זה
ינון זהר
Read More
קורס מצויין למי שמתחיל ללמוד לפענח, חובשים שרוצים להרחיב את הידע ועושים משמרות על האטן מומלץ ביותר!!!
קטי קוזנצקי
Read More
הקורס היה מעניין ומעשיר מאוד. המרצה העביר את הנושאים בצורה ברורה קליטה להבנה ומעניינת, היה מענה טוב ומהיר לכל שאלה שעלתה.
גרייס אנדראוס
Read More
קורס ממוקד מקצועי, הסבר מצויין וטוב , ממישהו שהוא חלש באקג אני הרבה מבין עניין ובטוח בעצמי , תרגול מצויין .
עלאא סכראן
Read More
תודה רבה שגיא, היה ממש מעניין👍🏻 הסדר האדמיניסטרטיבי והטכני.. ממש כיף..
אלה בכור
Read More
שגיא , הקורס ערוך ומאורגן בצורה מעולה , אתה מעביר את הקורס בצורה ברורה ומסודרת מאוד . עונה לכל שאלה , קשוב ונעים באופן כללי . אין ספק שלמדתי המון ותרם לי לידע הכללי . יש לי עוד הרבה לתרגל 😊 אז תודה רבה , ממליצה בחום לכל מי שעוסק בתחום או אפילו מתעניין להעשרת הידע הכללי 🙏🏻🙏🏻
מרדכי עזרן
Read More
השיעורים בהירים וברורים מצגות מעולות כמובן שללא תרגול מעשי עם סיפורי מקרים קשה לזכור
נטליה סמוש
Read More
עד עכשיו הייתי רק בשיעור אחד, רושם ראשוני מאוד חיובי
אילנה זיגלמן
Read More
היה טוב ולעניין. אשמח אם היה לי גישה לזומים יותר מחודשיים לאחר. אני עוברת עליהם לאט לאט בכדי להיות בטוחה שהבנתי 100%
עידן טאוב
Read More
נהנתי מאוד, דרך ההגשה, התכנים המקצועיים, חומר מעניין, זה שהכול מוקלט זה גם בונוס
איציק כוכב
Read More
הקורס מובנה בצורה ברורה ודידקטית. המרצה רהוט ,קשוב, ומקצועי מאוד. הקורס מקנה ידע משמעותי
אפרת שנקר
Read More
קורס מעניין מאוד. סגר לי את הפינה לגבי הבנה ופענוח א.ק.ג. העברת בצורה ברורה מאוד
ריקי פלדמן
Read More
קורס מאוד מועיל מומלץ לכל אחד/ת שרוצה להעמיק בנושא... החומר מונגש וברור. שגיא מסביר ברור את החומר ממש ברור ובסבלנות ושם דגש על הדברים הנכונים!!
נעם משה צדוק
Read More
הקורס מועבר בצורה מובנת וברורה מאוד, בנוסף לשאלות תרגול שמסייעות בהפנמת החומר הנלמד. מיד אחרי השיעור בנושא הפרעות קצב מהעליות הצלחתי לזהות atrial flutter במשמרת אט"ן ללא ידע מקדים מלבד השיעור. הקורס בנוי כך שהפרעות הקצב השונות נלמדות בסדר אנטומי שמקל על הלמידה, מהפרעות מהסינוס ועד חסמי הולכה ואוטם שריר הלב. מומלץ!
גל דהן
Read More
הקורס היה חוויה מעניינת מאוד ומשמעותית הביקורת שיש לי אליך היא פחות סיפורים ופחות דוגמאות או נושאים שהם פחות קשורים ולהפך יותר להרחיב את נושא ההפרעות וללמוד עוד דברים במקום להתעכב על סיפורים ממדא שכמה אנשים סיפרו בסופו של דבר הגענו לקורס כדי ללמוד ולהרחיב ידע ופחות לשמוע סיפורים מצד אנשים לדעתי זה בזבוז זמן ואי ניצול שלו
אנה בוכמן
Read More
קורס מעניין, מחולק בצורה מובנית ומעניינת. מעשיר מאוד את הידע ואת הראייה ובעיקר ההבנה בהסתכלות על סטריפים שונים של אק״ג.
Sherilyn Mandelbaum
Read More
מעולה
דוריה חדד
Read More
קורס מושקע ומובן
נחמה רוזנר
Read More
היה מצוין. לא כל כך נכחתי בשיעורים,בגלל עבודה עד שעה מאוחרת אבל ממה שראתי היה טוב.. רק חבל שהשעורים המוקלטים לא נשארים לנו לנצח
שבתאי מרק
Read More
הקורס היה בדיוק מה שקיוויתי שיהיה, התחיל מהיסודות ואז התקדם צעד אחרי צעד מהקל אל המסובך. ההסברים וההובלה של שגיא את הקורס מרשימים. ניכר שלשגיא ידע רב תיאורטי ומעשי. המצגות עשירות ומעניינות. הגישה אל החומר ואל המבחנים נוחה וקלה. אם יהיה גם קורס מתקדמים בעתיד לבוגרי קורס היסוד בהחלט אצטרף.
ברק גיאת הלוי
Read More
הקורס עצמו מאוד איכותי, טוב ומפורט , גם האינמציה וההפעלה של המערכת והאתר, בנוי בהחלט טוב כולל השאלות בוחן לאחר כל שיעור, אכן ראוי לשבח, והלוואי שעם הטכנולוגייה כך נוכל לשכלל יותר ויותר את הלימוד בצורה טובה ומעניינת. הקורס מאוד מעניין ומושך את מי שבאמת חפץ ללמוד א.ק.ג, קורס מעולה!
טוהר
Read More
הקורס מובן ומסביר הכול מי אחת שהיה לה קשה עכשיו יכולה לדעת בזכות השיעורים
אינה ויינבלט
Read More
הקורס היה מעניין , מקצועי ומוגש בצורה ברורה ונגישה עם אפשרות לתרגל ולבחון את ידע אחרי הרצאות
נטלי דולניקוב
Read More
הקורס מועבר בסדר גמור. באמת אין לי שום ביקורת
רים מגדוב
Read More
הקורס מאוד עוזר ומבין אותנו כל מה צריך לדעת באק״ג ובלב וטיפול שלו תודה לך סגי בהצלחה
עדי אייזנברג
Read More
רענון טוב ועשה סדר בעיקר בנושא של הפרעות קצב על חדריות וחדריות. מאוד נוח הגישה לשיעורים מוקלטים כך שבכל עת תהיה אפשרות לעשות חזרה על נושא מסויים.
עלי טרביה
Read More
מעניין מאוד ואהבתי
ליאל קוסב
Read More
מרצה מקצועי מאד, מסביר בצורה מאד פשוטה ומובנת. מאד נוח שהקורס בזום ומוקלט, כך אפשר לצפות כשנוח ולהשלים במידת הצורך.
יעל זרח
Read More
אני מתנדבת כחובשת רפואת חרום באיחוד הצלה וכמו כן עושה משמרת שבועית במלרד , במסגרת במלרד אני מבצעת אקג למטופלים, נרשמתי לקורס כדי שאוכל להבין תוך כדי ביצוע מה אני רואה, ובמידת הצורך לזרז את המשך הטיפול אם מתגלה ארוע מסכן חיים. הקורס היה מעמיק ומקיף מאוד. שגיא העביר אותו ברהיטות, בדייקנות ובסבלנות לכל שאלה. ההדמיות שליוו את הקורס מעולות ובעזרתן מבינים כל סוג של הפרעה במערכת הלבבית. ממליצה מאוד לכל מי שבמגע עם מטופלים שעוברים מוניטור טרום בית חולים , במלרד, ובוודאי במחלקות המטפלות
שלומי ליבוביץ'
Read More
קורס מתומצת ויפה מאוד פרקטי ומעניין
מיכל ורדי
Read More
הקורס בזום מעולה ,מקצועי ,בנוי בצורה הדרגתית מעניינת ומתפתחת מהנושאים הפשוטים הקלים לנושאים היותר מורכבים .המצגות ברורות ענייניות ניכר שהשקעת המון מחשבה בבניתן. שגיא אתה מדריך מעולה, מקצועי ומלא ידע כרימון.הצלחת לקחת נושא של פענוח וקריאת א.ק.ג לא פשוט ומורכב וללמד אותו בצורה בהירה וברורה.אני מעריכה ומוקירה את הזמינות והנכונות שלך לענות על שאלות הן בטלפון ובוואטאפ היא לא מובנת מאליה . .כל הכבוד - יישר כוח . אני ממליצה בחום רב לכל מי שעוסק בתחום חובש ופארמדיק לעבור את הקורס הזה .המלצתי לחברה שלי שהיא בקורס פארמדקים ומדריכה בקורס חובשים ללמוד את הקןרס . היא שיתפה את המשתלמים באתר והמליצה בחום .
ירוס זאודן
Read More
היה מועיל יותר אם הייתה אפשרות להצגת מקרים של אקג והתייעצות בקבוצת הווטצאפ
דבורה שמשן
Read More
עדין לא סיימתי לראות את ההרצאות אבל מובן ורלוונטי לי מאוד
אשר קרוטשי
Read More
הקורס פענות אק"ג היה חוויה יוצא דופן כדי ללמוד נושא לא פשוט כמו להבין תרשים אק"ג, לזהות כל סוגי של אריתמיה לבבי. החומר עזר לקורס שקיבלנו מסכם כל הדברים החשוב ביותר. אני ממש ממליץ לכל עובד רפואי כדי לעזור לנו לטפל לכל חולי עם בעיות לבבית.
אמיר ויצמן
Read More
הקורס איכותי ומצויין!
דועאא מחמוד
Read More
היה מאוד מובן ו מסודר ו עזר לי הרבה ו נתן לי מלא חומר
רונן קדוש
Read More
סה"כ קורס מעולה , הייתי שמח לקצת יותר דגש באבחנה מבדלת וכן יותר case study
Ravid Hirschfeld
Read More
קורס מעולה מעניין מאוד.
לאוניד קוזנצובסקי
Read More
הקורס מקיף את החומר כנדרש שלב אחר שלב, בסיס טוב למתחילים ולסטודנטים לרפואה. ניתן להבחין בקורס שלמדריך חשוב להעביר את החומר באופן הכי ברור והמעניין. קורס מדהים תודה רבה ליוצר הקורס(: .
עידו גור
Read More
הקורס מאוד מאוד מושקע ומרכז בתוכו הרבה חומר במעט שיעורים שזה מעולה. היה לי חשוב מתן ציון על המבחנים שבסוף כל שיעור ושלא אצטרך לעבור על כל המבחן ולבדוק במה טעיתי ובמה לא כי מספר פשוט יכול להמחיש לי עד כמה אני טוב בחומר. לסיכום, הקורס מאוד מאוד מושקע וכיף ללמוד דרכו.
ארתור מושייב
Read More
קורס מעולה
עלאא גהשאן
Read More
הקורס היה מאוד מלמד ומובן יחסית אבל צריך להכניס יותר דוגמאות או תורות לאותה הפרעה קצב ולהתייחס לזברות ומחלות שהם פחות נראות בשטח אבל מאוד עזר לי להבין את החומר תודה וישר כוח
עילם איל
Read More
הקורס היה מוסבר בצורה ברורה. הדוגמאות היו מדויקות ועוזרות מאוד לקראת התרגול בהמשך. מאוד שמח שרכשתי את הקורס
שלום ביטון
Read More
הקורס מעולה השילוב של ההסבר ובו זמנית לראות את האנימציה עושה את זה ממש ברור שקשה לא להבין מאיפה כל בעיה מגיעה. בלי הרבה מלל מיותר קצר וקולע. תודה
דניאל מלוך
Read More
קורס מעולה שמועבר בצורה מתומצתת וברורה עם אנימציות שעוזרות עוד יותר להבנה, הקורס נותן סקירה כללית טובה לידע בסיסי טוב מאוד של א.ק.ג, אני כסטודנט לרפואת חירום וכמתנדב במד''א חושב שהקורס עשה לי סדר בדברים שידעתי ולימד אותי דברים חדשים שלא ידעתי ולכן ממליץ לכל מי שמעוניין בבסיס טוב וכהכנה לקורסים מתקדמים יותר. תודה רבה!
שרון רוזנצוויג
Read More
החומר הועבר בצורה ברורה ופשוטה, המבחנים תאמו את החומר שהועבר בסרטונים בצורה טובה
שאדן חכרוש
Read More
קורס מעולה , מלא פירושים לכל דבר,שמחתי מאוד בקורס הזה הוסף לי ועשה לי רענון ל אקג
יואל כהן
Read More
הקורס היא מעולה קצר וטוב לאנשי צוות הפרא רפואי טרום בית חולים של מד"א.
ילנה זייצב
Read More
קורס מעניין, חשוב וקצר. שעות נוחות, נהנתי מי אופציה לחזור על חומר בהקלטה ומהקלטה של תמצית חומר בלי חזרות על שעור קודם וסיכום(קצר ועניני)
אלינה ציבוליה
Read More
קורס מעולה ומומלץ מאד! אני אישית תמיד הרגשתי קושי רב בקריאת אק"ג ובהבנה בסיסית שלו, אבל בזכות הקורס השתפרתי פלאים. הקורס הקנה לי המון ידע כמובן בפענוח אק"ג ,וכמו כן ידע כללי רחב על מחלות שונות והטיפול בהם. את השיעורים מעביר שגיא התותח ,שמסביר את החומר בצורה מסודרת, מופשטת ומאד ברורה, בעזרת מצגות נהדרות שכוללות המון איורים, ובנוסף בזמן השיעור תמיד נותן מענה לכל שאלה במידה ומשהו לא מובן.
שרהלה אביעד
Read More
הקורס הועבר בצורה מאוד מעניינת וברורה ! חלוקת השיעורים הייתה מובנת בהדרגה בצורה מקצועית וטובה! לי אישית תרם מאוד שיתוף המקרים האישיים שנתקלת בהם בעבודתך זה הוסיף עניין לשיעור וחידד דברים הרגשתי שהחומר מתבסס על מקרים בשטח ולא מספר תאוריה יישר כח! לדעתי כדאי להוסיף זום או בכל דרך שהיא על תרגול קריאה ופענוח של סטריפ מלא לי אישית זה היה קצת חסר. הבנתי מאוד טוב את ההסברים על כל ההפרעות קצב אבל כשבאתי לקרוא אקג מלא הסתבכתי לכן אני ממשיכה לעבור על החומרים וגם במקרים שאני יוצאת אני מבקשת העתק לסטריפ כדי לעבור על זה ולתרגל יש גם שהציעו לי ממש לחבר אקג על אף שעדיין לא עשיתי קורס מסייעי als בזכות הקורס הנוכחי אני יודעת לשים. תודה רבה על הקורס נהנתי מאוד.
נירה משה
Read More
קורס מעניין יסודי מאוד מועבר באופן מושלם
רובה עלואן
Read More
קורס מעניין הועבר בצורה מעניינת מאורגנת ומובנת, זה עזר לי הרבה, הייתי בקושי מפענחת אבל עכשיו אני יכולה לזהות לפחות אירועים חריגים ולטפל בהם, שגיא תותח מעביר את הקורס בצורה מסודרת, המצגות מובנות וקל ללמוד מהם, תודה על הכל
יוסי גולדסמיט
Read More
קורס מקיף ומקצועי, הוסבר בצורה טובה ומפורטת מאוד. כלל המידע מאוד נגיש גם מחוץ לשעות הקורס.
הדס נפתלי
Read More
היייי שגיא ! אני מאוד נהנתי מהשיעורים ומההרחבות והתשובות במהלך הקורס, מה שעליתי ונוכחתי היה ברור ומדהים!! לצערי עקב המצב לא עליתי לשני שיעורים ואני בהחלט אשלים אותם, וכמו שאמרת אמשיך לתרגל כדי באמת להבין את השפה! היה ממש ממש מדהים.
מייסון חלאילה
Read More
תודה על קורס מעשיר, מלמד, חוויתי ועוצמתי. היה מנוהל ומתוקתק עד לפרטים הקטנים ביותר. סחפת אותנו עם המקצועיות והניסיון רב השנים שלך. אין ספק, שניקח וניישם את הדברים. תודה שגיא🙏🏻
גרבאן נהיה
Read More
היה ממש מעניין למדתי המון תודה
עדואן סלימאן
Read More
היה קורס מעולה ומושקע מאוד אין עלייך מרצה מצויין וההסבר היה מדהים והרווחתי הרבה מהחומר ואני רוצה להודות לך המון תודות והצלחה
טנקאו ורד
Read More
תודה על קורס מעשיר ידע, מחכים ומהנה. הקורס הועבר בצורה יוצאת מן הכלל עם תכנים ברורים .החומר מאורגן בצורה ברורה ונוחה.
דינה אעמר
Read More
קורס מעולה ומקיף,העברת את החומר בצורה מאורגנת מסודרת וקלה ללמידה. ממליצה בחום ותודה רבה שגיא
קלייר וייסברוט
Read More
הקורס היה מאוד מובן, השיעורים היו מאוד טובים ולעניין, כששאלתי שאלות המענה היה ברור וכשהיו לי בעיות שגיא תמיד עזר בזה. ממליצה בחום על הקורס
פיליפ קולייב
Read More
היה מאוד מפרט. קוהורנטי. היה לי את האפשרות ללמוד בקצב שלי. הקורס עזר לי מאוד בקליניקה
מירב יובל
Read More
ראשית אני רוצה לציין את הידע העצום שלך ואת הנכונות שלך לחלוק אותו עם אחרים. זה ממש לא דבר של מה בכך. מבנה הקורס היה מצויין והחומר הועבר באופן ברור ובהיר. ההתרשמות שלי היא שהקורס הזה מיועד למי שכבר נמצא בשטח ופוגש מקרים כאלו או רואה אקג ביומיום. אני שלא נתקלת או עובדת בזה בשטח כי אני חובשת באמבולנס לבן , קצת הלכתי לאיבוד וחשתי קצת מוצפת . אני צריכה עוד תקופת מה שבה אעבור שוב על החומר לאט ואנסה להבין מעט יותר.לכן האפשרות שהחומר יהיה פתוח עבורנו עוד פרק זמן ארוך תהייה לי מעולה.
טליה חן
Read More
ברור וניתן להבנה
מחמד אלעוברה
Read More
אני בתור רופא הייתי מאוד מתקשה בקריאת אק"ג , היום אחרי הקורס כמעט מצליח לקורא 90% מ אק"ג
אוסמה אלפיומי
Read More
מרצה מעולה מאוד, שמסביר בצורה מאוד חלקה וקלה. מאוד נוח שלמדתי את החומר הזה ב-8 שיעורים ובאמצעות זום, אהבתי את הקורס ואהבתי את הדרך של המרצה לנהל את השיעורים.
גבריאלוב ילנה
Read More
קבלתי מדע ברמה מקצועית, בצורה מובנת,ברורה. הקורס מעולה ,למרות שיהיה כמה שעורים קצת יותר כבדים מבחינת החומר, אבל מחולק לפי יכולת קליטה . ממש רואים שאתה מתחשב,בונה עם הגיון ,השיעורים מחוברים, מתחילת שעור חדש יש תקציר מה הייה בשיעור הקודם.יש חלק של טיפול תרופתי. יש התיחסות לפרוטוקולים של פראמדיקים.
מאי
Read More
קורס מושקע , מלמד ונותן קלים לפענוח אק״ג . שימושי בעשייה בשטח . ממליצה מאוד.
מרים ילנסקי
Read More
הקורס בנוי בצורה טובה מאוד, מאפשר הבנה גם לאלו שמגיעים עם ידע מועט בתחום, למשל הקורס מונגש גם לחובשים במד"א ולא רק לאחים ואחיות. הייתי שמחה אם בהקשר הזה, ההסברים וקצב הדיבור היו איטיים יותר, עם יותר "פאוזות" בין לבין כדי לתת לחומר לשקוע מעט כמה שניות, אולי לתת עוד דוגמאות מחיי העבודה והשטח, לספר על מקרים ומצבים, כי בכל זאת מדובר בחומר מורכב למי שפוגש אותו בפעם הראשונה. מעבר לכך, החומר והידע מאוד חשובים ומועברים בצורה מעניינת, עם הרבה דוגמאות מהשטח, מה שתורם לייצר אסוציאציות ובכך להקל על תהליך הזיכרון ולימוד החומר. האיורים הזזים של הלב בצורות שונות כל הזמן בהתאם לסוג הפרעת הקצב הנלמדת מדהימים, מאפשרים ויזואליזציה לחומר והבנה הרבה יותר טובה. זה היתרון בקורס לדעתי, והדבר שאפשר להבין ולזכור את החומר בצורה הכי טובה ומעניינת "וחייה". יצויין לטובה יחסו הטוב של המרצה, מכבד, עונה על כל שאלה, עונה במהירות גם לאחר שעות הקורס וממש משקיע את עצמו לטובת הסטודנטים, הדבר ניכר ועל כן ראוי להערכה.
נעם איפרגן
Read More
הקורס היה מעשיר מאוד נהנתי מהידע הרחב והסבלנות והרצון ללמד של המרצה
מחאגנה אמל
Read More
קורס מאוד עשיר ומעניין למדתי לפענח אקג בצורה מאוד קלה ופשוטה
יעל ארז
Read More
הקורס בנוי בצורה מובנת. ההסברים מובנים. ההרגשה שאפשר לפנות אליך במידת הצורך.
שלמה לוין
Read More
הגעתי לקורס בלי שם רקע בקריאת א.ק.ג. ותוך שמונה שיעורים יצאתי עם ידע ממש רחב בעניין, נכון שכדי לדעת לקרוא א.ק.ג. צריך הרבה ניסיון, אבל עכשיו אני יכול להתחיל לצבור את הניסיון הזה. בנוסף הקורס ערוך בצורה מאוד מסודרת וברורה גם מצד המצגות המושקעות וההסבר הברור וגם מצד הסדר של השיעורים שעוברים שלב שלב לפי צורת הפעילות של הלב . בקיצור היה שווה כל רגע למדתי המון על א.ק.ג והמון על התרופות והטיפולים לכל אחת מהבעיות. תודה רבה!!!!
סעיד מוסא
Read More
קורס מושקע ואינטרקטיבי, החומר הועבר באופן מעניין ומסור
פנינה שפירא
Read More
אני ממש ממליצה על הקורס פענוח אקג של שגיא. שגיא מרצה תותח, בעל ידע רב, קשוב, אכפתי ומקצועי. ממליצה בחום!
עדן נאסר
Read More
תודה רבה על הכל, העברת לנו החומר המסובך בצורה קלה ללמידה ובהרבה סבלנות,השקעה,ומקצועיות. היה קורס מעניין בשבילי ואחרי שסיימנו את הקורס יצאתי ברצון ללמוד עוד ועוד.. הקורס היה שווה וחוויה מדהימה..
דוד כהן
Read More
קורס מצוין ממש עם הסבר טוב מאוד אשמח אם היה הרבה יותר מאגר שאלות אבל קורס מאמין ביותר ומדויק ביותר עם הסבר טוב מאוד!!
קרן חלפון
Read More
קורס מובהר בצורה ברורה בליוי מצגות ברורות . המרצה שגיא , זמין לכל שאלה ובעיה . בנוסף , בכל סוף שיעור מוצגות שאלות ותשובות מפורטות שעזרו לי מאד להבין במה טעיתי במידה והיתה לי טעות. הקורס זמין באתר גם בסיום דבר שעוזר לעבור בשנית. ממליצה בחום
מירב פרץ
Read More
אני אחות ולומדת כעת קורס ט"נ רציתי לימוד וחיזוק בנושא אק"ג. הקורס מעולה!!!! השיעורים מתומצתים, ברורים וממש מובנים . עם אנימציה שממחישה וגם שאלות תירגול עם תשובות מפורטות , תודה רבה!!🙏
שחר סטרשנוב
Read More
קורס מדהים שמסביר מצוין ומאוד עזר לי!
שי לי אלמוג
Read More
הקורס היה מצויין, מעמיק ומרחיב מאוד, אהבתי שנתנת לנו זמן ומקום לשאלות, ושאם לא הבנו חזרת על החומר כמה שצריך. קורס מאוד חשוב ומעניין.
אולגה
Read More
קורס מעולה , הסבר ברור , תמיד פחדתי לפענח תרשימים אקג , היום אני נהנת לפענח תרשים. וזה רק אחרי צפייה מלאה אחד של כל הקורס תודה רבה
אלון בן דוד
Read More
המצגת מעולה. השיעור בקצב טוב וברור.
דינה זהיר מטר
Read More
הקורס היה מעולה, שיטת ההסבר הייתה מאוד מעניינת, מורחבת ומדויקת, היתה מאוד גמיש, עונה על כל השאלות אפילו מעבר לחומר המועבר בקורס, מאוד סבלני והשיטה מאוד מקצועית.
זינב עלי סאלח
Read More
הקורס מאוד מעניין למרות שאני לא מהתחום אבל המרצה נותן את זה בצורה מעניינת ומפושטת שקל להבין את החומר. כל הכבוד למרצה
איריס שטיין
Read More
הקורס היה מרתק. מעשיר מאוד. הסביר בצורה טובה מאוד הפרעות קצב ,אומנם אני לא יודעת את נושא פענוח אקג לבוריו אך בשלב זה אדע כיצד לפעול בסיטואציות חריגות .ולכן הקורס תרם לי המון לתחום התעסוקה שלי
זוהור
Read More
קורס מלמד ומעשיר ביותר החומר הוצג בצורה ברורה ומקצועית. ממליצה בחום לכל מי שרוצה ללמוד ולהבין א.ק.ג
אינאס אמון
Read More
תודה רבה על קורס מקצועי ומעניין . הקורס שילב באופן מעולה בין פרקטיקות וניסיון מקצועי לבין הכנה טובה לחומר המבחן . קורס מדהים עם מרצה מהטובים שזכיתי ללמוד מהם 🙏🏻.
אופאל דבורה בן ארי
Read More
קורס מהמם! מחכים! הרבה זמן רציתי ללמוד אקג ולא ידעתי עם אני יבין. שגיא מלמד את זה בצורה מדויקת, מפורטת, מובנת.
אימאן אלעוברה
Read More
שלום קודם כל תודה רבה לך על הקורס המושלם , כל יום שלישי אני הייתי מופתעת מכמות המידע שאתה מעביר לנו המרתקים והמגוונים , מידע וחומר מעשיר ומרתק . תודה רבה לך
Previous
Next

לכמה זמן הקורס פתוח?

הקורס פתוח לכל החיים.

מחיר הקורס

מחיר לשיעורים המוקלטים – 390₪
(ניתן לחלק ל 4 תשלומים)

מחיר ופירוט לקורס בזום מופיע בקישור למטה.

אנו מתחייבים למחיר הזול ביותר בארץ לקורס פענוח אק"ג.
במידה ומצאתם קורס זול יותר – כספיכם יוחזר במלואו

הרוכשים קורס זה יקבלו 2 ספרים להורדה ישירה במתנה

יש לכם שאלה בנוגע לקורס?

צרו איתנו קשר בדרך הנוחה לכם.
נשמח לענות לכל שאלה